Perşembe, Aralık 27

2012 Yılını Geride Bırakırken...

Yeni yıl yaklaşıyor! Büyük ihtimalle bu yazı yılın son yazısı olacak. :) Yılı güzel bir yazı ve güzel bir şarkı ile bitirmek istedim. Beğenmeniz dileğiyle! Have a holly jolly Christmas!

  Yeni bir yıl bana her zaman yeni bir sayfa gelmiştir. Hatalarımı düzeltmem için, hayata yeniden başlamak için yeni bir sayfa. 'Bu yeni yılın daha verimli olması için çabalayacağım' diyorum ben mesela bu 'yeni sayfa'yı karşılarken.
  Yeni bir sayfaya başlarken önceki sayfaların bıraktığı izler silinmeyecek ne yazık ki. Onlar hep peşimizden bir gölge gibi gelmeye devam edecek, hayatımızın kötü bir parçası olarak. Ama bu sayede iyinin, iyi şeylerin değerini daha çok anlayabileceğiz. Kıtlık yaşamadıkça insan nereden bilebilir zenginliğin değerini? Yaşanan kötü şeylerin insanı daha güçlü kılacağına inanırım. Hayata karşı daha mücadeleci olabileceğine inanırım. O yüzden yaşadıklarımızdan ders çıkarmaktan daha öte 'Bu olay beni güçlendirdi.' diyebilmeliyiz, demeliyiz. Britney'nin dediği gibi: 'Stronger than yesterday!' 
  Yeni bir yıl demek aynı zamanda yeni umutlar, yeni hayaller demek. :) Belki iyi bir üniversite hayali, belki güzel bir yaz tatili hayali, belki de sadece huzurlu bir yıl geçirmenin hayali...

  Bu seneki yeni yıl yazım kısa oldu. Siz bundan memnun kalmazsanız diye geçen seneki yazımın linkini paylaşacaktım ki yazıyı okuduktan sonra vazgeçtim. Daldan dala atlamışım adeta yazıda. Çok yetersiz. Sizinle burada bir kere daha paylaşıp rezil olmaya niyetim yok.
  Her neyse, koskoca bir yılı daha geride bıraktık Sarımsak severler. Bazılarımız için iyi bazılarımız için kötü bir yıl oldu ama umarım 2013 yılı hepimizin istediği gibi bir yıl olur. Kendinize iyi bakın ve yeni yılda hayallerinizin peşinden koşmaya devam edin!
  Seneye görüşürüz! :P xxx








1 yorum:

Bulamadın mı?

DMCA Protection