Salı, Aralık 27

Millette Kelebek Uçar, Benimkinde Bok Böceği

Şans bana gülmüyor lan. Gülmeyi bırak tebessüm bile etmiyor. Sevaptır halbuki tebessüm etmek. Bari sevap için tebessüm et. Yazık bana.
Hani bir söz vardır: 'Karnımda kelebekler uçuşuyor.' diye.Hah, işte ben de kelebek filan uçuşmuyor. Ben de bok böceği uçuşuyor. Bok böceği uçar mı emin değilim ama hani şu yazın böyle simsiyah bir böcek uçuşuyor ya, o işte. O bok böceği mi değil mi bilmiyorum. Sonuç olarak ikisi de iğrenç, ikisi de böcek. Yani karnımda kelebek uçuşmadığı kesin.
Efendim uzun süredir yazamıyorum, sınavlardı, kıçımı gezdirme çabalarıydı filan deyince bir de üstüne üşengeçlik eklenince kaldı benim yazım.Pazartesi yine başlıyor, cumaya kadar sürüyor. 1 hafta daha yazamam diye düşünüyorum.
Her neyse,biz sınıfta geçen ilkokul çocukları gibi yılbaşı çekilişi yaptık. Bir dizide de görmüştüm üniversite öğrencileri de yapmış çekiliş. Lan gelmişsin üniversiteye senin derdin millete yılbaşı hediyesi almak mı? Allah'ım yarabbim. Alacaksın al bir tane sevgiline gardaş.
İşte çekiliş yaptık, bazı arkadaşlar katılmadı. Ben de katılmayacaktım da işte bana da hediye alsınlar yazık bana diyerek katılmıştım. Allah'tan hoca çıktı bana. Anneme atkı ördürdüm bana da bedavaya geldi hehe. Ama sorun şu ki bana kimse hediye almadı. WTF!? Ebenin şeysi yani.' Benim başım kel mi? Niye bana almıyorsunuz piçler' diye triplere girdim bugün. Ayrıntılara girmeye yok bence, sonuç olarak kimse bana hediye almadı ben de göt gibi kaldım.
Bir de bu yetmezmiş gibi sanırım hasta oluyorum. Burnum filan tıkalı. Ayı kadar burun nasıl tıkanıyor orayı ben de çözemedim zaten. Yeni yıla sümkürerek girerim artık. 'Hööyykkkkk. Ha? Ne oldu? Girdik mi? Happyy new years anne!! Dur bi dakka sümük bulaştı şuraya.'
2011 bana göre çok boktan geçti. Böyle hep bok böceği uçuştu karnımda. Arada bir kelebek uçuştu, ama unutmamak lazım ki kelebeğin ömrü sadece bir gün. O yüzden kelebek uçuştuğunda kıçınızı göğe çıkarmayın derim ben. 
Yeni yıldan beklentilerime gelince, kelebeğin uzun ömürlü olan türü çıksın lütfen. Başka bir şey istemiyorum valla.

0 yorum:

Yorum Gönder

Bulamadın mı?

DMCA Protection